PIK-ovo pekarstvo ima dugu tradiciju, od 1947., te su se od tada razvile mnogobrojne vrste Piko pekarskih i slastičarskih proizvoda. Uspješnim spojem pekarske tradicije i iskustva primorskog kraja sa suvremenom tehnologijom, PIK postiže vrhunsku kvalitetu i raznovrsnost svojih proizvoda. U svojim razvojnim programima, tvrtka teži proizvodnji tamnijih miješanih kruhova, te pekarskim i slastičarskim proizvodima prirodnijeg izgleda, boje, sjaja i svježine, sa što manje aditiva i gotovih smjesa.

Naši standardi

Prirodni proces proizvodnje

Kako bi unaprijedili naše zdravlje, opredijelili smo se za prirodnu produženu fermentaciju svih pekarskih proizvoda. Baš kao nekada, u našoj radionici kruha  svakodnevno proizvodimo pekarske proizvode od kiselih tijesta odnosno dobrih bakterija i kvasaca koji se prirodno nalaze u samom tijestu i brašnu.

Proizvodnjom kao nekada postiže se niz nutritivnih dobrobiti za zdravlje:

ukusniji i lakše probavljivi proizvodi bogatiji antioksidansima
smanjen udio aditiva u proizvodima, koji se manje mrve
niski glikemijski index, odnosno produžen osjećaj sitosti, koji ne izaziva nagli porast šećera u krvi

Uz prednosti koje nam daje kiselo tijesto, naši kruhovi i peciva imaju i smanjen udio soli što im osigurava da postanu siguran i punovrijedan zdravi obrok cijele obitelji, bez obzira na uzrast. 

Poslovna orijentacija

Poslovnu orijentaciju PIK-a usmjerenu na kvalitetu potvrđuju i nezavisne institucije putem dodjeljenih certifikata HACCP, IFS, ISO 22000:2005, ISO 9001:2000, Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta. Kvalitetni i prije svega zdravstveno ispravni proizvodi PIK– a u cilju su zadovoljstva kupaca, a oni su odavno prepoznali kvalitetu PIK-ovih proizvoda i nastojanja PIK– a u tom smjeru.

Naš cilj

Naš cilj je napredovati i stvoriti nešto veće i bolje. Unaprijediti i poboljštati ono što trenutno proizvodimo i razvijati nove tehnologije, učinkovitiji način rada i nove proizvode za budućnost. Ostvariti odnose povjerenja i veću vrijednost suradnje s našim klijentima. Sudjelovanjem u oblikovanju tržišta u razvoju pekarske i slastičarske industrije u regiji i šire, omogućiti da naši proizvodi budu dostupni svakoj obitelji, poštivajući prirodni lanac opskrbe od polja do stola.